Salam Rindu~

Dalam bas tadi terdengar lagu ni. punya sedih. tengah rindu plak tu. :( terus rasa nak nangis. memang ternangis sudah pun. 

suami, rindunyaa. 

Ya Allah, permudahkan la urusan suamiku. 
permudahkan segalanya bagi kami.

amin.



Salam Rindu

Ku bertanya pada malamKu bertanya pada bintangSedang apa kau duhai sayangku
Di sini angin menyampaikanSalammu salam sayangSalam sejuta cinta dan rindu
Sabar sabar sabarlah sayangku
Semua ini kan cepat berlalu
Sebutlah namaku di setiap nafasmu
Ku kan datang kepadamu sayangPanggil panggil aku segenap rasamuDan rasakan aku membelaimu
Pejamkanlah matamu
Dan kau tenangkan hatimuDan kau rasakan aku memelukmu
Sabar sabar sabarlah sayangku
Semua ini kan cepat berlalu
Sebutlah namaku di setiap nafasmu
Ku 'kan datang kepadamu sayangPanggil panggil aku segenap rasamuDan rasakan aku membelaimu

0 Response to "Salam Rindu~"

Posting Komentar