Tulisan Doktor. Sangat tak faham.

Assalamualaikum.

Last week masa appointment dengan doktor, kena scan. doktor tu cakap tembuni aku kat bawah. tapi masih tahap ok laa. tapi disebabkan dia tak yakin dengan scanner kat klinik tu disebabkan scanner zaman bila aku pun tak tahu la, so dia refer aku jumpa dengan doktor pakar. dia takut kiraan yang dia buat tu tak betul. nanti jadi apa-apa kat baby, dia plak disalahkan. so, kebetulan ada doktor pakar turun dari tawau tu yang dia bagi appointment date jumpa doktor pakar plak untuk rescan dan re segala re la.

risau jugak kan bila dia kata tembuni kat bawah, risiko nak bersalin normal tu sikit. kalo tahap betul-betul bawah, mungkin akan jalani pembedahan. ah sudah! aku kalo boleh nak la baby pertama ni bersalin normal. huhu..

tadi keluar awal dari rumah semata-mata nak dapat number awal la kononnya. memang antara orang yang terawal jugak la. dapat la number 2. yay! happy. sekali doktor pakar tu sampai pukul 10 pagi. masak gila aku menunggu 4 jam weh! sakit pinggang dan bontot aku duduk lama sangat.

4 jam tunggu untuk review 15 minit je. -_- .. Ya Allah, jadikan la aku insan yang sabar..amin.


hasil review harini.
nampak tak..? kan orang selalu cakap, tulisan doktor susah nak faham. aku satu hapa pun aku tak faham tulisan doktor nie.dah macam cacing kerawit dah aku tengok.


so, nak tahu senang je. whatsapp kakak aku. kak enceng @ Dr.Asmiati. dia mesti faham. umiiii tolong!!!!


hasilnya.. tada!! kan aku dah kata. hanya doktor yang faham tulisan doktor. sama dengan apa yang Dr.Priya tu bagitau aku kat hospital tadi.

alhamdulillah. lega jugak bila doktor kata bleh bersalin normal ni. semoga dipermudahkan segalanya bagi aku Ya Allah.


0 Response to "Tulisan Doktor. Sangat tak faham."

Posting Komentar